سلام به همه دوستان و تشکر از لطف شما

بعضی ها میگن لینک ها خرابه و نمیشه دانلود کرد!

اینطور نیست . اینترنت شما سرعت پایین داره و قادر به گرفتن فایل ها نیست. این مشکل بیشتر در شهرستان های دور که سرعت خیلی پایین دارند اتفاق می افته.

وبلاگ سالمه لطفا از اینترنت پر سرعت استفاده کنید!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
ASSASSIN سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ق.ظ

من میگم برای دانلودها از برنامه internet dowenload manager
استفاده کنید.

من هم اینجوری شده بودم

شرلوک هلمز شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ق.ظ

در ابتدا از آقا مسعود واسه زحمتی که می کشن تشکر می کنم

دوم اینکه تجربه من ثابت کرده که طرف صبح (حول و حوش ساعت 9) این فایل ها را با حداکثر سرعت و راحت میشه دانلود کرد... ولی در مواقع دیگر سرعت وحشتناک پایینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد