Crematory

Crematory
Klagebilder
2006  

 

 

1

Klagebilder

02:32

192/kbps

3.5Mb

2

Die Abrechnung

03:54

192/kbps

5.36Mb

3

Hoffnungen

04:07

192/kbps

5.67Mb

4

Kein Liebeslied

04:05

192/kbps

5.62Mb

5

Kaltes Feuer

04:10

192/kbps

5.72Mb

6

Der Morgen Danach

04:14

192/kbps

5.83Mb

7

Warum

03:44

192/kbps

5.14Mb

8

Hollenbrand

03:32

192/kbps

4.86Mb

9

Nie Wieder

04:13

192/kbps

5.81Mb

10

Ein Leben Lang

03:58

192/kbps

5.46Mb

11

Der Nachste

04:37

192/kbps

6.36Mb

12

Das Letzte Mal

03:22

192/kbps

4.63Mb

13

Spiegel Meiner Seele

04:22

192/kbps

6.02Mb

نظرات 5 + ارسال نظر
TIZAGOTH شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://ghoul.blogfa.com

وبلا گت خیلی خیلی توپه.موفق باشی.اگه خواستی یه سری به ما بزن.

lordartan پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ http://lordartanmetal.blogfa.com/

سلام میگم من یه وبلاگ زدم که جدید ترین های متال رو هم خودم ترجمه کردم و هم واسه ی دانلود گذاشتم و می خواستم بیای و نظرت رو راجع یه ترجمه هام بهم بگی حتی می تونی فوش هم بدی و مثلا البوم اخر CRADLE OF FILTH V, رو خودم ترجمه کردم و کلی البوم هست که دان کنی و 30تا اهنگم می تونی انلاین گوش کنی
http://lordartanmetal.blogfa.com/

bad-god شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.bad-god.blogfa.com

dorood
mikhastam bedoonam shoma chetor ahang haey khodetonoo upload mikoonid

حسین دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.ozzy.blogfa.com

درورد نظر لطفته بلوگم رو لینک کردی میدونی تو متال من عاشق گروهای قدیمییم تو آلبومات بیشتر گروهای جدیدن از دیو آلبومی نداری واقعان بینظیره .میتونی کاراشو گیر بیاری خیلی جالبه مال دهه ۸۰ هست.اینم یه وبلاگ دیگن هست سر بزن خوشحال میشم.www.helloween.blogfa.com

Wretch سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام

من چندین ساله نسبت به خدا بی ایمان و ناباور هستم . نزدیک به 3 سال هم هست که موسیقی متال گوش میدم و الان به بی اعتقادی کامل رسیدم . شما هم می تونی با کمی گشتن تو اینترنت مقالاتی گیر بیاری که با دلایل درست و منطقی وجود خدا رو نقض کنه

یه عده میگن نویسنده این مقالات قصد انحراف من و تو رو دارن

ولی به نظر من نمی تونه اینطور باشه به دو دلیل :

اولا نویسنده این مقالات قطعا نمی تونه خداپرست باشه (توضیح نمیخواد)
دوما کسی که اینا رو می نویسه خودش به حرفی که میزنه معتقده

افرادی مثل کارن دیبا ، نیچه ، صادق هدایت و سلمان رشدی و ... که هر کدوم از فیلسوفان و نویسندگان بزرگ هستن اینها رو تایید کردن . من معتقدم خدا تنها ساخته تخیلات یه عده کند ذهنه که توانایی پاسخ به سولات فلسفی شون رو ندارن و خدا رو برای خودشون ساختن تا هر غیر ممکنی رو براشون ممکن کنه و براش زندگی بعد مرگ فراهم کنه و به چیزایی که نرسیده تو دنیای خیالی دیگه ای برسونه . عده ای هم مثل رفسنجانی و کروبی و امثال اینا با فریب دادن مردم به اسم خط امام و خدا و اسلام ملیاردها بالا میکشن

قبلا فقط به خدا بی اعتقاد بودم و به کسی کاری نداشتم ولی به دنبال مشکلاتی که مسلمونای کو.نی برام بوجود آوردن با خودم عهد بستم تا آخر عمرم هر بلایی بتونم سر مسلمونا و خداپرستای احمق بیارم

فحش ، تحقیر ، دزدی (هر چی باشه) و حتی موقعیتش پیش بیاد قتل

یه فکر خوب که اخیرا به ذهنم خطور کرده اینه که روی اسکناس ها شعار بنویسم ...

انگلیسی مینویسم تا زیاد برام مشکل درست نکنه و موقع دادن کرایه تاکسی و ... تو سطح شهر پخش می کنم میره . هر اسکناس می تونه روزانه تو دست ده ها نفر بگرده . حتی اکثرا اون عکس خمینی کو.نی رو هم دستکاری می کنم . میشه شدیدترین توهینات رو علیه قشری که ازش متنفری رو رو اسکناس ها بنویسی. هم شعارت رو همه میبینن هم مسلمونای کو.نی موقع خرج همچین پولایی دچار مشکل میشن . مثلا یه عده اینا رو ازشون قبول نمی کنن

فقط موقع پخش این پول ها باید دقت کنی طرف سیریش نباشه . تاکسی بهترین مورده . مثل خر میگیرن نگاشم نمی کنن . یه عده هم که سواد خوندنش رو ندارن . در ضمن سعی کنید رو اسکناس های درشت (5 و 2 هزار تومنی) بیشتر بنویسید . هر اسکناسی دستتون رسید روشو بنویسید . اگه 100 نفر تو سطح کشور این کارو بکنن چی میشه ...

این کامنت رو همینطوری بین متال باز ها پخش کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد