سلام. 

برای دنلود روی آهنگ ها کلیک نکنید. 

راست کلیک کنید . گزینه save target as را بزنید

نظرات 6 + ارسال نظر
hamid یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام دوست عزیز
امیدوارم حال شما خوب باشد
ما / یعنی من و شما میتوانیم به راحتی آمار بازدید وبلاگمون رو بالا ببریم
و اگر من و شما + چند نفر با هم متحد شویم به آمار روزانه 30.000 نفر هم خواهیم رسید
این پیشنهاد کاملان دوستانه است و به هیچ وجه جنبه ی مادی ندارد
برای کسی انجام داده نمیشود و زیر مجموعه گیری هم نیست
فقط با یک کد کوچک این کار انجام میشود و همه چیز به پایان میرسد
این کد یک نقطه میباشد که شما میتوانید در یک گوشه از وبلاگتان آن را اضافه کنید . یعنی تبلیغ و یا لینک باکس هم نیست
بازم میگم این پیشنهاد کاملا دوستانه است
اگر موافق بودی با این پیشنهاد با من تماس بگیر
ایمیل گذاشتم . اگه موافق باشی با هم چت میکنیم و کامل تر توضیحاتمو میدم
مرسی

شرکت طراحی 70 سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام
بلاگ زیبایی دارید .

بلاگ شما را رایگان به وب سایت تبدیل میکنیم و هزار عدد کارت ویزیت هم به شما اهدا خواهیم کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ و یا وب سایت شرکت مراجعه فرمائید .
با تشکر شرکت طراحی 70

وبلاگ
www.haftadco.blogfa.com
وب سایت (البته هنوز نسخه آزمایشی است)
www.70design.net

شرکت طراحی 70 سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ

راستی دستت درد نکنه بابت آلبوم نیکلبک
rock on man

انوش پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ http://anoosh-metal.blogsky.com

سلام
مرسی از آلبوم هایی که گذاشتی دارم چندتاشونو دل میکنم
تو وبلاگم لینکت کردم
تو هم منو لینک کن
ویدئوهای زیرنویس متال

d.i.x چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://mtr-music.mihanblog.com

salam -man ye web zadam dar zamineye metal .
motasefane dar kole google hich site nist beshe ahangaye metalo rahat va bi daghdaghe
dl kar man ham tasmim gereftam ye site jame bezanam

age dost dari va eftekhar midi baham tabadol link konim

mano ba name:بهترین های متال

link kon va behem khabar bede to ghesmat nazarat ta manam toro belinkam


www.mtr-music.mihanblog.com


ya ali

Funmetall.persianblog.ir جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ http://Funmetall.persianblog.ir

سلام
من از این لوس بازیا که میگه به سایت منم سر بزنید بلد نیستم . خواستید بیاید نخواستید هم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد